úterý 4. září 2018

Průřez mými desetiletými zkušenostmi...

Asi by nebylo od věci vám ukázat, proč si myslím, že na "to" mám, psát blog o patchworku. Asi jako každý jsem byla v těch deseti letech hrdá na každý svůj pokrok. Nicméně s odstupem času nezřídka kroutím hlavou ve stylu "Ach jo, jak jsem se mohla něčím takovým chlubit..." :-)) Možná si budete myslet, že jsem namyšlená nána :-D Možná jsem. Ale spíš jsem jen zapálená pořád se učit. A jsem si vědoma toho, že už jsem dávno dál, než kam jsem chtěla původně. 

(Sebevědomí mi nechybí, ale naštěstí ani sebekritika :-) Ve své práci vidím chyby a vadí mi. Kdybych měla zveřejnit jen to, co sama považuji za dokonalé, tak neuvidíte asi nic :-D )

Tady jsem ušila "Blooming nine patch"




A "Storm at sea"



Kdysi před lety jsem se dívala na patchworkové výrobky s křivkami a jen jsem to odbyla konstatováním "To přece nejde udělat..."
Ale ano, ono to jde. A dokonce mě to velice baví :-)



Dlouhé roky jsem měla před očima "Wedding rings" jako ten pomyslný vrchol Everestu, na který lze v patchworku vyšplhat. Prostě prsteny byly to nejsložitější. Když jsem je ušila, tak jsem si řekla "Hm, co tu máme dál?"




Dál tu máme třeba volný quilt. Ten jsem taky měla v hlavě zavřený ve škatulce "nejde udělat" :-)) 



Každopádně největší pokrok se dostavil asi za poslední rok - dva. Pustila jsem se do sampleru "365 challenge", po kterém jsem si říkala, že TOTO už asi bylo to maximum. Jak jsem byla naivní :-) 


Čím víc do toho patchworku vidím, tím víc zjišťuji, že nevyzkoušeného je toho pořád ještě spousta a jsem odhodlaná se to naučit.

Aktuálně mám pod strojem (mimo jiné :-D ) projekt Aves, což už se docela přibližuje tomu maximu, co lze umět. Naučila jsem se spoustu technik, které jsem nikdy předtím nedělala... Fotkou se pochlubím asi koncem roku, až bude quilt hotový.

....řez v čase...
Tak projekt Aves mám vítězoslavně hotový! 




Přidávám ještě nějaké práce, o kterých si myslím, že se mi povedly:





  

Hromada nápadů, které nosím v hlavě, je větší, než hromada mých hotových výrobků :-) A že ta je pěkně velká! Budu se tím postupně prokousávat a přidávat vám zajímavé tipy k tvoření.

Děkuji za přečtení až sem. Budu mít radost, když mé články budou užitečné a něco si podle mě ušijete :-) 

A jako "honorář" za bezplatné návody bych ocenila zprávu s fotkou, jak se vám při šití dařilo a hlavně fotku hotového výrobku :-) S vašim svolením bych fotky hotových výrobků přidávala k příslušným postupům. 

Vaše namyšlená nána
Alžběta :-))


1 komentář: